מפות ישראל והעולם

חלק מאיתנו אוהבים עדיין לנווט עם מפות אמיתיות – כאלה שמתקפלות לפעמים ל-14 דפים או יותר וכאשר הן נפתחות הן מסתירות את כל השמשה הקדמית של המכונית. אבל, יותר ויותר מאיתנו מנווטים בטיול או בעבודה בעזרת מפות אינטרנטיות או בעזרת מפת ג'יפיאס. ריכזנו כאן אתרי מפות מהארץ והעולם – כולל מאגרים טובים וגם כמה עיצות

מפות ישראל

govmap – אתר מפות ממשלתי או כפי שהוא מכנה את עצמו – פורטל גאוגרפי לאומי. האתר הוא מאגר בלתי נדלה של מפות על כל תחום כמעט במדינת ישראל. מפות כבישים, מפות תוכניות בניין עיר, חיפוש מוסדות בישובים שונים, מפות היסטוריות, מפות טיולים וכל מה שתרצו. מומלץ לגלישה בחום.

וואלה מפות – כנראה האתר הנוח ביותר לאיתור כתובת – מקלידים עיר, רחוב ואם רוצים גם מספר ומקבלים את התוצאה מיד. ניתן גם לחשב מסלול – אם מזינים נקודת התחלה ויעד. המפה כוללת גם כמה פיצ'רים נחמדים נוספים כמו זום וסרגל מרחקים, שמאפשר לכם לחשב על מפה את המרחק בין 2 נקודות ואפילו לאורך מסלול.

מפות יד2 – מפות דומות לאלו של וואלה, נוח לשימוש לאיתור כתובת ומסלול. ניתן גם להשתמש בשכבות – לדוגמא, לחיצה על איקון בית כנסת תראה לכם על המפה את כל בתי הכנסת באיזור.

מפות העולם

מפת גוגל – מפה נוחה לשימוש של העולם. מפה בשפה האנגלית שמאפשרת לצפות ב-3 פורמטים שונים: מפה קונבנציונלית, פני השטח שהיא למעשה מעין מפה גאוגרפית כמו זו שהכרנו בבית הספר – המראה את תוואי השטח, גובה וכו' ותמונת לווין – שמאפשרת לכם לראות תמונה אמיתית של הקרקע מהלוויין, ללא צורך להתחבר לתוכנת גוגל אירטס..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *